לקראת הקמפיין: בכמה 'מימונות' השתתף ברק סרי?

מהדורת הבוקר No Comments on לקראת הקמפיין: בכמה 'מימונות' השתתף ברק סרי?

חכ"ל איתן כבל והיועץ האסטרטגי ברק סרי בשיחה עם מגישי מהדורת סוף השבוע על הרפורמה המשפטית וההידברות, הביקורת החריפה של כבל על נאום ראש הממשלה והבחירות המקומיות

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת לשעבר איתן כבל והיועץ האסטרטגי ברק סרי, שוחחו עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי).

חכ"ל כבל התייחס להידברות בבית הנשיא: "הדברים של הנשיא לפיהם הוא 'יעשה הכל', כבר מראים על הסיכויים הקלושים שיצא משהו מהדיונים בבית הנשיא. אני מתקשה לראות. אול נרוויח צעד אחד קטן להמשך. שהדברים יתנהלו בווליום סביר יותר. אני מאלה שרוצים לראות הידברות אמיתית. רוב החברה הישראלית מבינה לאן זה הולך. לא לחינם העם מסמן בסקרים – 'אתם לא בכיוון".

ברק סרי: "אני סומך על הנשיא. קו פרשת המים היה פיטורי גלנט והנאום של נתניהו שהוא משהה את הרפורמה. אמר כבר לוין בשיחות סגורות אין דבר כזה השהיה ואפשר כבר להספיד את הרפורמה שהוא רצה".

לדבריו "אתה שומע בכירים במפלגות החרדיות שאומרים שאי אפשר יהיה להעביר את זה. עכשיו מדברים על זה שזה יידחה כדי שקודם יעבירו את התקציב".

כבל מתח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו על נאומו האחרון בו תקף את הממשלה החולפת: "זה הנאום ששבר אותי לגמרי. לא האמנתי שבשביל זה נתניהו עולה לנאום. כדי לספר לנו שכל הפיגועים קשורים לממשלה הקודמת. אתה חושב שאנחנו מטומטמים? כמעט ארבעים שנה אתם בשלטון. תמשלו".

ברק סרי: "נתניהו בא לדבר לבייס שלו".

כבל על מצב הליכוד: "כבר ראיתי את מפלגת העבודה עם 44 מנדטים וראיתי לאחר מכן איך העסק מתפורר. הליכוד בעמדת חולשה גדולה כבר תקופה ארוכה. בלי קשר למה שקורה לאחרונה. אם לא יקום אותו נחשון בן עמינדב ויעשה מעשה בתוך הליכוד גם זה לא ישאר להם. זה התחיל עוד בתקופת שרון".

בהמשך השיחה תקף את אחד מחברי הכנסת החדשים בעוצמה יהודית: "אלמוג כהן עף על עצמו, בטוח שהוא מרכז העולם. הוא לא קובע כלום".

ברק סרי התייחס לסוגיית מועמדותו לראשות העיר אשדוד: "הייתי ב-11 מימונות אתמול וקיבלו אותי בצורה מדהימה. התחלנו את המערכה. עוד לא קמפיין רשמי. נעבוד קשה ונגיע לכל מי שאפשר בע"ה".

סרי חשף: "בקואליציה הנוכחית הציעו לאיתן כבל להיות מועמד בחיפה".



0 תגובות